نقره داغ شدن لاستیک فروش متخلف در نهاوند 

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی لاستیک فروش متخلف در شهرستان نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند به پرونده عرضه خارج از شبکه تعداد ۱۴ حلقه لاستیک دولتی به ارزش ۱۰۱ میلیون ریال و گرانفروشی تعداد ۵۹ حلقه لاستیک دولتی انواع خودرو به ارزش ۳۱۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به دفاعیات بی اثر متهم، اتهامات وارده را محرز و متهم را برای عرضه خارج از شبکه به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان، همچنین شعبه، متهم را برای گرانفروشی به پرداخت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: بازرسان اداره صمت شهرستان نهاوند پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

او تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحد‌های متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی گفت: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

او گفت: گروه‌های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.